Перша пара: "Вивчення граматики на уроках німецької мови".
Фрау Гедлек вразила своїм баченням проблеми. Мої особисті висновки: вчитися потрібно регулярно і систематично та говорити з учнями на уроках лише іноземною, адже таким чином "не деградують" знання мови та вимови у вчителя, і учні запам'ятовують окремі граматичні конструкції на підсвідомому рівні. Завдяки "заготовкам" Фрау Гедлек я, як і інші слухачі, мала також можливість повправлятися у своїх граматичних знаннях на рівні А1 та В1.
Фрау Грімм пропагувала "Кооперативні форми навчання". Ніколи не думала, що працювати в спонтанно утворених групах так цікаво і, головне, ефективно. Ігри Bingo, Placemat та обговорення теми в групах проводилися інтенсивно та насичено.
Лектор Дані Клаппер презентував Lebenskunstmethode. Як виявилося, майже кожну тему спілкування з учнями можна підпорядкувати даній методиці. Своєю універсальністю та змістовністю виступ дійсно вразив. Залишається лише "ввімкнути" свій ентузіазм на всі 100% і вчити дітей висловлюватися вільно та опановувати більше лексичного матеріалу. А згодом, можливо, і відвідати разом з учнями заняття Deutschklub, що проводиться у приміщенні міської бібліотеки.
Немає коментарів:
Дописати коментар